Urmareste-ne pe

Actualitate

Festival de 1 milion de euro, în Oradea!

Publicat

pe

Foto: Facebook / Visit Oradea

Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea (APTOR) a anunțat organizarea primului proiect de festival internațional în Oradea, al cărui buget de va ridica la nu mai puțin de 1 milion de euro!

Potrivit unui comunicat transmis luni de APTOR, acesta va fi organizat în Cetatea Oradea la finalul lunii august începutul lunii septembrie.

„Poziționarea acestuia a fost gândită de la început nu ca un concurent pentru festivalurile mari organizate deja la Cluj-Napoca sau București, ci ca un eveniment care să răspundă unui public în categoria de vârstă 20-40, activ, dinamic și iubitor de muzică live”, arată comunicatul.

The city break festival

Potrivit organizatorilor, festivalul de la Oradea nu va fi „doar un festival de muzică, ci un City Break Festival, care va promova și vinde nu doar un bilet de festival, ci și un oraș cu adevărat turistic”. Cu alte cuvinte, vor exista tour-operatori care vor concepe pachete turistice în care va fi inclusă și această atracție.

„Festivalul va realiza un parteneriat cu unul din primii 3 tour operatori din România pentru a promova și vinde abonamente de festival în care au incluse servicii conexe experienței de festival (transport, cazare, tururi ghidate, acces la obiective turistice, transfer local, transport local, etc.). „The City Break Festival” este conceptul care stă la baza acestui demers cultural în Oradea”, mai arată comunicatul.

Festivalul își propune să promoveze orașul atât la nivel național și internațional, cât și să pună Oradea și Cetatea pe harta unor festivaluri de anvergură, dar și „să fie primul festival de zi din România, prietenos cu orașul și vecinii, al cărui program se va termina la ora 24:00”.

Target – peste 5.000 de oameni, buget – 1 milion de euro

Festivalul se va desfășura pe parcursul a trei zile, în care pe 3 scene din Cetate va rula muzică din toate colțurile lumii, indie pop, jazz și muzică modernă (electronică).

Potrivit reprezentanților APTOR, la prima ediție organizatorii își propum să atragă peste 5000 de participanți, din care ”peste 65% să fie în categoria de vârstă 24-45 ani din Oradea, Cluj-Napoca, Timișoara, Arad, Debrecen, Budapesta Satu-Mare, Zalău, București, Sibiu, Brașov, utilizatori activi ai canelelor de social media, persoane cu venituri medii și peste”.

„Bugetul evenimentului va fi de aproximativ 1 milion de euro din care APTOR va aloca 2.090.000 lei (435.000), buget pentru contractarea artiștilor și toate cheltuielile aferente acestora (cazare, transport, masă, etc.)”, mai arată comunicatul.

Diferența de buget va fi atrasă din sponsorizări, parteneriate și vânzarea de bilete sau activitatea economică din festival.

Mai mult
Click aici pentru a lasa un comentariu

Lasa un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *